Jestem zainteresowana produktem, który jest niedostępny, co zrobić?
Należy zapisać się do powiadomień o dostępności na stronie produktu. Polecamy również śledzić nasz profil na Instagramie, gdzie staramy się na bieżąco podawać informację o uzupełnionych produktach.
Wystąpił błąd w trakcie płatności, jak mogę opłacić zamówienie?
Prosimy o przelew tradycyjny na nr konta, który jest podany w mailu potwierdzającym zamówienie oraz w regulaminie, podając w tytule przelewu numer zamówienia.
Wystąpił błąd w trakcie płatności, jak mogę opłacić zamówienie?
Prosimy o przelew tradycyjny na nr konta, który jest podany w mailu potwierdzającym zamówienie oraz w regulaminie, podając w tytule przelewu numer zamówienia.
Czy mogę zmienić adres zamówienia?
Tak, jeśli nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o wiadomość na adres e-mail: sklep@jaskolla.pl
Nie odebrałam zamówienia, które nadal chcę otrzymać, co należy zrobić?
W przypadku zamówień już opłaconych, należy skontaktować się z nami pod adresem e-mail sklep@jaskolla.pl, dokonać przelewu za koszty powrotu paczki jak i jej ponownego wysłania – kwota 30zł.
Zamówienia za pobraniem nie wysyłamy ponownie bez wcześniejszego uiszczenia opłaty za zamówienie oraz koszty przesyłki. Proszę o kontakt pod adres: sklep@jaskolla.pl
Nie otrzymałam wiadomości o przyjęciu zwrotu, co to oznacza?
Wiadomość e-mail o przyjęciu zwrotu jest wysyłana automatycznie. Prosimy o kontakt, być może podany adres skrzynki pocztowej przy składaniu zamówienia jest nieprawidłowy. Prosimy o wiadomość w celu potwierdzenia pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.
W przypadku nie przyjęcia zwrotu kontaktujemy się indywidualnie z klientem, podając przyczynę odrzucenia zgłoszenia.
Czy mogę dokonać zwrotu po upływie 14 dni?
Nie, taki zwrot nie zostanie przyjęty.